دل شکسته







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 

شب از پنجره بهم زل زده
بمون ماه من پناهم بده


پناهم بده که بارون میاد
که پرپر میشم تو دستای باد


نترس از منو غروب نگام
یه کبریت بکش رو تاریکیا رو تاریکیا رو تاریکیا...


بهم شک نکن اگر چه گمم پ
ناهم بده گل گندمم

تو این لحظه ای که ماتیم
به هم من از تلخی تو ناراحتم


بگو چی شده که همراهمی
تو هم مثل من کمی مبهمی


پناهم بده اگه بی کسم
که از عمق شب به تو میرسم


پناهم بده که ناباورم
مگه میشه که ازت بگذرم.....بگذرم....ازت بگذرم


پناهم بده اگه بی کسم
که از عمق شب به تو میرسم


پناهم بده که ناباورم
مگه میشه که ازت بگزرم.


پناهم بده....پناهم بده..پناهم بده.

بهم شک نکن اگر چه گمم
پناهم بده گل گندمم

تو این لحظه ای که ماتیم به هم
من از تلخی تو ناراحتم


بگو چی شده که همراهمی
تو هم مثل من کمی مبهمی


پناهم بده اگه بی کسم
که از عمق شب به تو میرسم


پناهم بده که ناباورم
مگه میشه که ازت بگذرم.....بگذرم....ازت بگذرم



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط بهمن کوهستانی در 8:8 | |