دل شکسته







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 


دیگه فایده نداره نباشی و دلتنگ

مثل اون وقتای تو منم شدم یه تیکه سنگ

این افتخار بود واسه من ، بزارمت روی سرم

عکستو بوسه بزنم لایه گلایه دفترم

یادم میاد میگفتم فقط بمونی کافیه

خندیدی و گفتی برو خیالتم اضافیه

دنیا چقدر کوچیک شده یاده مام می یوفتی

در حد من تو نیستی ، این جمله رو تو گفتی

این جمله رو تو گفتی

واسه دل سنگی تو هزار تا نامه دادم

نخونده پاره میشدن بازم ادامه دادم

چقدر برای دیدنت پی بهونه گشتم

کوچیک شدم پیش دلت، دیگه ازت گذشتم

دیگه ازت گذشتم

شبا دیگه کار منه خوندن کنار پنجره

شاید که عاشقت بشم اگه زمستون بگذره

یادم میاد میگفتم فقط بمونی کافیه

خندیدی و گفتی برو خیالتم اضافیه

دنیا چقدر کوچیک شده یاده مام می یوفتی

در حد من تو نیستی ، این جمله رو تو گفتی

 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط بهمن کوهستانی در 8:10 | |