دل شکسته







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 

یه انتظار تلخ و سرد این دلو عاشق تو کرد
نفس نفس دیوونه شد تا کی بشه اسیر درد؟
دلی که دیوونه میشه دلش به حرف کی خوشه؟
واسه رسیدن به تو حتی غرور و می کشه
تو تک ستاره ی منی تو راهه چاره ی منی
تو این شبای سوت و کور عمر دوباره ی منی
حالا فقط یه آرزو توی دلم جون می گیره
دیگه تموم شه فاصله، تو حسرت تو نمیره

تو تک ستاره ی منی تو راهه چاره ی منی
تو این شبای سوت و کور عمر دوباره ی منی
حالا فقط یه آرزو توی دلم جون می گیره
دیگه تموم شه فاصله، تو حسرت تو نمیره


دلم گرفته از چشات بغضم شکست از گریه هات
تا کی بشینم منتظر؟ می دونم عاشقم به پات
من از چشمای خیس تو رنگ غروب و می خونم
اینو بدون تا آخرش منتظر تو می مونم

تو تک ستاره ی منی تو راهه چاره ی منی
تو این شبای سوت و کور عمر دوباره ی منی
حالا فقط یه آرزو توی دلم جون می گیره
دیگه تموم شه فاصله، تو حسرت تو نمیره...


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط بهمن کوهستانی در 8:25 | |