دل شکسته







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 

 

دلـــــم عزیزم تو رو کـــــم داره

واسه تو یه گوشــه ماتم داره

من میخوام چشمای تو رو ببینم

واسه عشق تو من میمیرم

میدونی دارو ندار من تویی

عشق اولو اخر من تویـــــــ

تو رو دوس دارم بدونه بهونه

ببینی دل من واست میخونه

دوست دارم چون تو یارمی

دوست دارم تکـــــیه گاهمی

دوست دارم من تا پای جون

اینو از توی چشام بخون

دوست دارم چون تو یارمی

دوست دارم تکـــــیه گاهمی

دوست دارم من تا پای جون

اینو از توی چشام بخون



دوستـــــ دارمــــــــ دســـــتاتو تو دستای من بذار

دوست دارم چشماتو از نگاه من بر ندار

دوست دارم اینو میدونی که دلم پیــــــش تو

هر لحظه از زندگیم عزیزم مال تو

دلـــــم عزیزم تو رو کم داره

واسه تو یه گوشــه ماتم داره

من میخوام چشمای تو رو ببینم

واسه عشق تو من میمیرم


میدونی دارو ندار من تویی

عشق اولو اخر من تویـــــــ

تو رو دوس دارم بدونه بهونه

ببینی دل من واست میخونه




دوست دارم چون تو یارمی

دوست دارم تکـــــیه گاهمی

دوست دارم من تا پای جون

اینو از توی چشام بخون

دوست دارم چون تو یارمی

دوست دارم تکـــــیه گاهمی

دوست دارم من تا پای جون

اینو از توی چشام بخون

دوســـــــــــــــــــــــت دارمــــــــــــــــــ



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط بهمن کوهستانی در 8:32 | |