دل شکسته







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





http://upcity.ir/images2/39378292835300700808.jpg

بعضی وقتا بدجوری بغضم میگیره *بعضی وقتا بیچاره حسم میمیره

چراغا خاموشه خب دستام سرده دوباره *بعضی وقتا تنهایی گریم میگیره

حس حال خوندن دیگه تهش رسیده *دلم گرفته این چیزا سرش نمیشه

نگام نکنید اشکامو نمیخوام ببینید *غرورم شکسته دستامو نمیخوام بگیرید

من ، همون ادمی که شاد بود همیشه *حالو روزم بده اینجوری نمیخوام ببینی

من تنهام فقط سیگارم میفهمه *من تنهام چقد این روزا بی رحمه

ااااااااااه * اصن حوصله ندارم

من تنهام چرا کسی نمیفهمه * بعضی وقتا بدجوری بغضم میگیره

بعضی وقتا ….

وقتی مال من نباشی * یعنی سهم دیگرونی

وقتی پیش من نباشی * یعنی پیش اینو اونی

وقتی که دلم میگیره * تکیه به شونه ی دیوار

پر دردی نمیفهمه * کسی جز اتیش سیگار

وقتی دنیامو شکستن * زیر پاها له شدم اما

زیر لب زمزمه میکرد * تو برو خدانگهدار

من میرم خدانگهدار

بعضی وقتا تنهایی میزنه به سرم * بعضی وقتا خیلی خودمم میزنم

اینجوری نبین منو دل من مث تو شاد بود * بعضی وقتا از یه کنایه بیشترم

چشام پر غمه سرمو بالا نمیارم * بعضی وقتا با یه اشاره میشکنم

من مردم اینو کسی نمیدونه * من مردم همون ادمه دیوونه

همون ادمی که تورو دوست داشت یه روزی * دلش شکسته داره میره نمیمونه

بــابــا ببین پسرتو دیگه مرد شده * اشکامو نبینید منم دلم سنگ شده

میگفت میاد یه روز میخندیم همیشه * واسه روزایی که نیومد دلم تنگ شده

بعضی وقتا بدجوری بغضم میگیره

بعضی وقتا …

گفتی دور شو از خیالم * من که خیلی وقته دورم

تنها اشتباهم این بود * فقط عاشق تو بودم

فقط عاشق تو بودم

فقط عاشق تو بودم

فقط عاشق تو بودم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط بهمن کوهستانی در 10:36 | |