دل شکسته







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 

 Bahman 

خیلی وقته دلم می خواد بگم دوست دارم بگم دوست دارم بگم دوست دارم

از تو چشمای من بخون که من تورو دارم فقط تورو دارم بی تو کم میارم

نبینم غم و اشک و تو چشمات نبینم داره میلرزه دستات نبینم ترس و توی نفسهات ببین دوست دارم

منم مثل تو با خودم تنهام منم خسته از تموم دنیام منم سخت میگذره همه شبهام ببین دوست دارم

دوست دارم وقتی که چشماتو می بندی با من به دردای این دنیا می خندی آروم میشم بگی از غمات دل کندی بیا به هم بگیم دوست دارم

دوست دارم من اون چشمای قشنگت رو دارم واست می خونم این آهنگت رو هر چی میخوای بگو از دل تنگ تو بیا به هم بگیم دوست دارم

نبینم غم و اشک و تو چشمات نبینم داره میلرزه دستات نبینم ترس و توی نفسهات ببین دوست دارم

منم مثل تو با خودم تنهام منم خسته از تموم دنیام منم سخت میگذره همه شبهام ببین دوست دارم

دوست دارم وقتی که چشماتو می بندی با من به دردای این دنیا می خندی آروم میشم بگی از غمات دل کندی بیا به هم بگیم دوست دارم

دوست دارم من اون چشمای قشنگت رو دارم واست می خونم این آهنگت رو هر چی میخوای بگو از دل تنگ تو بیا به هم بگیم دوست دارم

 

 



نظرات شما عزیزان:

farzaneh
ساعت9:02---24 ارديبهشت 1391
salam duste aziz
webet aali
ba eftekhar link shodi
ye sari ham be kolbe man bezani khoshhal misham


عاشق
ساعت17:44---23 ارديبهشت 1391
سلام دادا مرسی نظ دادی
آره مثکه دختر خاله شما بودن که دوستونم دارن
داداش گل شاید تو این چند روز خودم بهش بگم چون خیلی تو فکرمه حدود 2سال
مرسی نظر دادی بای
آهنگ وبت هم عالی هست


نیلوفر
ساعت9:01---21 ارديبهشت 1391
بیا تا به گلبرگ چشمام شبنم تو باشی



بیا تا به ساقه نیلوفرم خارش تو باشی



در این سردی و غمناکی زمستان



بیا تا به کلبه عشق دل ما هیزم گرمش تو باشی


fati
ساعت17:17---4 ارديبهشت 1391
سلام عالی بود
به منم سربزن

http://eshghe91.loxblog.com/


آیدن
ساعت20:26---3 ارديبهشت 1391
سلام
واقعا عالی بود بهت تبریک میگم......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط بهمن کوهستانی در 16:14 | |